شناسه خبر : 95457
جمعه 27 آبان 1401 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیروز برگزار شد:

اجتماع بزرگ ایثارگران و مردم آمل در محکومیت اغتشاشات و اهانت به ساحت شهدا/تصاویر

اجتماع بزرگ ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در محکومیت توطئه دشمنان قسم‌خورده خارجی و عوامل داخلی آنها در ایجاد اغتشاش و نا امنی انجام شد...

فاش نیوز - اجتماع بزرگ ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در محکومیت توطئه دشمنان قسم‌خورده خارجی و عوامل داخلی آنها در ایجاد اغتشاش و نا امنی انجام شد.

این اجتماع عظیم روز پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ و به دعوت مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی استان مازندران و با حضور خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و مردم شریف، در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم علیه السلام آمل برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عنایت نژاد، از فرزندان معزز شهدا طی سخنانی توهین به شهدا در شهرستان محمودآباد را محکوم نموده و خواستار برخورد جدی با عاملان این حرکت زشت شد.

در حاشیه این مراسم نیز خانواده ها و فرزندان شهدای استان مازندران در غالب بیانیه ای، ضمن محکومیت این نوع حرکات، خواستار  اشد مجازات با توهین کنندگان به مقام شامخ شهداء شدند.

متن بیانیه تجمع مذکور بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

با سلام و درود بر ارواح مطهر امام و شهداء و با آرزوی سلامتی برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه و نائب بر حقشان امام خامنه‌ای حفظه الله

در این شرایط سخت و پیچیده ی کشور که دشمنان خارجی و داخلی، آخرین تلاش های خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی به کار بسته اند، متاسفانه شاهد توهین و هتک حرمت مقام شامخ شهداء، توسط یکی از اعضای شورای شهر شهرستان محمودآباد بودیم که به شدت قلب همه مردم مومن به ویژه خانواده معظم شهداء را به درد آورد.

کمترین توقع خانواده معظم شهداء و مردم شریف محمودآباد، مجازات و برخورد جدی با این عنصر معلوم الحال و برکناری از مسئولیت در نظام مقدس اسلامی بود که با وجود پیگیری امام جمعه انقلابی و برخی مسئولین شهرستان از جمله فرمانده سپاه و دادستان و...، این امر محقق نشد.

حتی با وجود اطلاع استاندار و فرماندار و... ، اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفت

لذا ما خانواده ها و فرزندان شهدای استان مازندران با صدور این بیانیه، اعتراض جدی خود را نسبت به این اقدام زشت و همه افرادی که عامل و محرک این کار بودند اعلام نموده و از استاندار و فرماندار و سایر مسئولین، مطالبه برخورد جدی در این مورد و موارد مشابه را داریم.

و از نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران حضرت آیت الله محمدی لائینی خواستار پیگیری و مطالبه این امر مهم از سوی استاندار و دستگاه های مربوط می‌باشیم.

امیدواریم با تدبیر عزیزان در شهرستان و استان ، این مسأله در اسرع وقت حل شود تا مجبور به پیگیری این مشکل از طریق مقامات بالاتر نباشیم.

قطعا همه ما به ویژه مسئولین، در محضر و منظر خدا و شهداء و مردمیم و باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.
امید است که با اقدامی فوری و انقلابی، شرمنده امام و شهداء نباشیم.

و العاقبه للمتقین

مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی (استان مازندران)

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi